me and babe and our kids

me and babe and our kids

söndag 18 december 2011

orkar inte...

Skulle vilja sova bort tiden för jag orkar inte vara vaken och känna all sorg och smärta.
Varför skulle allt hända nu innan jul? eller överhuvudtaget?
allt har kännts så bra under sån lång tid..visst har jag oroat mi goch vart osäker ibland men har ändå fått känna lite kärlek.
men nu är det över :(
känns som allt jag gjort har varit fel..trott att jag visat att man kan lita på mig men tydligen inte eller tillräckligt :/
"...." har lovat mig att vi ska prata om allt idag och att han ska säga alla saker som är problem eller vad man ska kalla det för. Jag kommer säga som jag tycker och tänker och känner. vet att jag kommer gråta endel.
Jag hoppas efter vi pratat att man kan se om det finns nåt man kan göra åt det hela och om den andre vill förstås..sen hur våran kontakt ska vara.
Jag har varit utan personen ett tag tidigare då jag gjorde endel dumma saker osv..jag minns hur dåligt jag mådde utan honom och vill inte vara med om det igen.
Vill så gärna vara med han att vi försöker osv..men vil inte han så kan jag inget göra utan får ta ett steg bakåt.
Jag vet att vi ska träffas efter skolan men fram tills dess vet jag inte hur jag ska orka med dagen..jag känner mig inte på humör för någonting..sen vet jag inte vad som händer efter det och hur vi kommer ses eller nånting.
Jag vet inte vad jag orkar med längre.
Vill så gärna kämpa..har en kämparglöd för oss 2 som jag slåss och kämpar med.. Om jag blir tvungen att sluta kämpa och lixom bara låta det vara är nåt som tar emot. Jag vill kämpa hur meningslöst det än är.
Många tycker nog att jag ska ge upp gå vidare och hitta någon bättre.
Men jag kan inte det..det är han jag vill ha..Jag hoppas innerligt på att allt ska bli bra igen.
men han kommer nog aldrig älska mig igen som han engång gjorde :(


vill allt ska bli som förr..du älskar mig..vi har det bra, är glada tillsammans och det är som att
det bara är du och jag i hela världen..vi har inte ögon för andra och det finns inget som kan förstöra för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar