me and babe and our kids

me and babe and our kids

fredag 30 december 2011

överraskning ...

När jag kollade brevlådan idag så hade jag ett brev..och det var nåt i den...fundersam blev jag och försökte känna igen handstilen...
öppnar kuveret och tar först upp lappen som låg där i...där ligger mitt papper med svaren på frågorna till en tävling jag ich en vännina deltog i på svetsmässan...tar snabbt upp saken i paketet öppnar upp pappret som låg runt och där låg nyckleringen man tävlat om...jätte glad blev man även fast det bara är en nyckelring..hur ofta är det man vinner något fårn en tävling? ..de var ju synd att man inte kunde tävla om bilen men nycklring gick ju lika bra ;)
Än så länge får den ligga i plasten..vill ju inte förstöra min vinst ^^

1 kommentar:

  1. GRATTIS!!! Jag vann då ingen, men kul att läsa att du gjorde det. :-)

    SvaraRadera