me and babe and our kids

me and babe and our kids

fredag 4 november 2011

22 år

I onsdags så blev man 22, de var en härlig dag.. när jag slutat skolan så jag jag hem till min vän
som jag fick 2 presenter av. En liten bamse nalle och sen grattis kort med biljetter till wednesday 13:)
blev överlycklig :) ..gjorde sedan en tårta som blev nalle puh..blev väll inte riktigt som jag förvänta mig men den var rätt puhig ändå :).. gick hem för att ladda min kamera lite så man skulle kunna fota lite. prata lite med lill syrran o farsan och ringde sedan min farfar och pratade nog över en timma.
Sedan hem till min vän igen för att äta tårta. Eftersom Puh hade öron så fick han bara plats i frysen och eftersom han hade lega där säkert i 2-3tim så var han lite frusen mende gick och äta o det var gott :) ...dock ville man ju inte förstöra tårtan ^^'






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar