me and babe and our kids

me and babe and our kids

lördag 26 november 2011

Nytt hem...

Igår så fick Ruffis ett nytt hem.. Det känns lite konstigt och tomt men samtidigt så känns det skönt då
jag i torsdags verkligen blev less på allt.
Han bor inte så långt bort så jag kan hälsa på han när jag vill och är rätt säker på att han får det bra då hon som nu har han dels är uppvuxen med katter och har själv 2 st sen innan men den ena är för det mesta ute.
Det var inte de lättaste och få tag i Ruffis då han kunde springa snabbt mellan soffan och sängen och gömma sig utan att man hann se det. Lyckades få fast han engång men då lyckades han smita. Så då började sökandet på nytt..Hittade han i köket i ett skåp under nån påse..fick ta han i nacken så att han inte skulle försöka smita vilket han försökte med om jag inte höll dära.
Blir kanske att jag och "..." imorgon och få då höra hur det har gått.. (det är hans mamma som har tagit över).

Handlade igår lite på rusta å ö&b ..det är inge bra när man gå dit..man köper mer än vad som var tänkt..fast som tur är så är det ju inga onödiga saker och de är endel som jag dröjt med att handla :P
Fick tag i ljustakar som jag ville ha för bara 29kr/st ...me so happy :D :P..

Well nu ska jag ta och städa här lita innan jag går iväg igen och måste få i nåt i magen som börjat o gnälla igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar