me and babe and our kids

me and babe and our kids

torsdag 3 november 2011

Så less....

Jag blir så less på mobiler....först så pajja min svarta mobil jag haft i ca 2-3 år kring dec o blev sen värre o värre...Fick en experia 1 av min underbara vän i julklapp i förra året...den fick nåt fnatt så den skicka god morgon till en kompis..hjälpte inte o ta bort nr elr byta kort..skjuter jag upp luckan och ville använda tangenterna på sidan så slockna skärmen :/ ...köpte en begagnad mobil av grannen mellan jan o feb..
för nån månad sen så har den fått för sig att den ska slå av sig huxflux och gör den inte det så visa den att mitt simkort e inaktivt..väldigt störande..
Nu kan jag inte kolla mina medelanden eller skriva.. vet inte om jag kan ta emot samtal ens..men de återstår väll och se.. Blir såå irriterad när den dampar.. Önska man hade haft jobb så man kunde köpa en ny..Funderar på att kolla efter en ny på tradera men vill samtidigt inte använda pengarna till o köpa en mobil :(

1 kommentar:

  1. Spara dina pengar, vi har mobiler liggandes och skall bara leta upp sladden till laddningen.

    SvaraRadera