me and babe and our kids

me and babe and our kids

lördag 19 november 2011

fundering..

Fick igår ett inbjudningskort till min kusin som ska gifta sig nästa sommar.
Blev jätte glad för inbjudan och för deras skull att det kommer bli av då dom fick avboka sist pga endel problem.
Sista anmälningsdag var i feb nästa år.. Vill så gärna vara på deras bröllop men vet ju inte om man har råd :/ ..Ja jag blir mer o mer frustrerad för varje dag som går att jag inte har något jobb.
Ajja har ju tid på mig och fundera och kanske komma på nån lösning..för skojs skull så har jag börja kolla efter nån klänning man hade kunnat ha då om man kan vara med.
Klädsel:mörk kostym.. hmm jag e verkligen dålig på vad sånt menas med..antingen så ska man ha nån mörkt kostym aktigt eller så ska alla vara mörkt klädda? hmm får fråga nån som vet :)

Tycker denna var tuff men passar nog inte och ha på bröllop..sen kosta den endå nästan 1000kr :/

2 kommentarer:

  1. Hihi, det innebär främst att din kjol eller klänning inte får sluta ovanför knäna, helst mitt på vaden eller längre :o) (Tänk elegant). Hon sa att hon inte vill att de springer runt tjejer i kortkort där ;). Snygg klänning iaf å den hade annars passat bra till deras rockiga bröllop :P.
    Å om du verkligen vill komma men inte vet i februari hur de är med pengar, så ring henne. Hon kan säkert ge dig längre tid att fundera. Kram

    SvaraRadera
  2. Å jo just det, de ska inte vara bara axlar heller. Å så får man inte bära helvitt eller rött. Vitt bär bruden och rött brukar betyda att man legat med brudgummen. LOL.

    SvaraRadera