me and babe and our kids

me and babe and our kids

tisdag 15 november 2011

hoppas att du vet...

..hur mycket jag älskar dig.
Vi har gått igenom himmel och helvete, båda har mått bra och även mått riktigt dåligt, men vi har alltid fortsatt finnas där för varann och aldrig släppt taget även om det har varit nära några gånger.

Att vara med dig är det underbaraste som finns, man får en sån glädje och värme i kroppen.
Vi har det lite dåligt och jag önskar det var bättre men vi bråkar inte och vi har det roligt tillsammans och det är jag glad för.

När jag är ledsen trött eller bara glad så kan du kommma och bara krama om mig eller smeka min kind.
Tycker om när vi busar,pratar eller bara myser ihop.
Du är allt för mig och hoppas att du vet att jag vill försöka göra allt för dig och hoppas att det blir du och jag igen .

Älskar dig sötis <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar