me and babe and our kids

me and babe and our kids

torsdag 24 november 2011

Bajsigt värre...

Alltså denna jävla bajslukt går mig på nerverna!
Luktar ta mig fan skit hela tiden och jag blir inte av med den förbannade stanken..SERIÖST??? gaaaah
Tänkte ringa och kolla med en ifall hon vill ta över min katt..men vet ju inte hur hon jobbar så skulle ringa en annan och fråga men inge svar. Orkar verkligen inte längre..Endel vet ju mitt beslut om varför jag funderar på att göra mig av med ruffis.
Visst han e söt o busig och sånt och hade ju vart så kul och ha han i flera år frammåt..Men denna stanken i en 1a där de luktar skit hela tiden och + att han fiser typ hela tiden känns de som tar lixom knäcken på en...visst hade man ju räknat med att de skulle lukta lite men inte så mycket.

Sen blir man frustrerad när han pissa på min jacka sen 2 gånger på mattan fast kattlådan e precis brevid -.- ..sen fundera jag hur fan han skiter igenkligen..han lyckas bajsa utanför kattlådan o.O
man får städa snabbt och hoppas på att man slipper kräkas när man nu e extra känslig för doft.

1 kommentar:

  1. Hihi, förlåt att jag skrattar, men de låter så roligt att han bajsar utanför lådan. Har du varit till veterinären och kollat upp hans mage? Lite konstigt att han fiser hela tiden. Du kanske måste byta matsort till honom?
    Hurdan låda har du till honom? Är han kastrerad? Hankatter har ju en förmåga att revirpinka överallt när de börjar bli könsmogna.
    Jag vet hur frustrerande det är med en katt som kissar överallt. Ozzy har kissat på så många ställen så de går inte ens att räkna. Jobbigaste stället var när han kissade i sin bur, inne i Johans bil och sen blev katten tokig i buren för han ville inte bli blöt om tassarna (smart va? ;)) så buren välte och de kom kiss på sätet o_O. Johan var mindre glad då. Men han lyckades få bort de iaf. PHEW! :P

    SvaraRadera