me and babe and our kids

me and babe and our kids

måndag 21 november 2011

ta tata taaaa

Kom ti skolan först vid 10 idag då jag hade så ont nedanför magen, illamående och nåt djävulskt trött.
Bytte om och pratade sedan lite med en från cnc..
Eftersom jag har fått ett sånt problem med att prata med en av lärarna så gick jag inte och pratade med honom när jag såg han. Finns en lärare jag kan prata med men han såg jag inte till.. Tänkte skit samma jag tar sen och berätta för den lärarn varför jag kom sent och så vidare. Tror nog han vet att jag har lite emot den andra lärarn.
Svetsningen gick ju inge vidare direkt..har börja bli väldigt frustrerad då de inte blir nå bra.
Så det blev inge mycke svetsande.. Men mycke beror nog på att jag e så less på att hela tiden fastna, inte komma nån vart och sedan vill man ha jobb och tjäna pengar..SUCK ..

Har sen jag kom hem tagit det lugnt..snackat i tele m lill syrran och .....
Kollat på restauranger i ystad o försökt hitta meny samt priser inte så lätt :/
Åt nyligen lite carbonara m pasta..sen slicka nån rent min tallrick haha ..

1 kommentar:

  1. Sök jobb, överallt o lite till...behöver inte vara jobb som har med din utbildning att göra med. Ring runt överallt, lämna ansökningar överallt och be dom behålla din ansökan om dom inget har inne just nu.

    SvaraRadera