me and babe and our kids

me and babe and our kids

lördag 5 november 2011

Lördag..

Planen var att jag o min vän skulle till hans farsa idag men blev ändrat till imon då vi tänkte försöka åka
kring fyra tiden till skurup och hans farsa skulle ivög vid 18 tiden..
Så vi har kollat lite big bang theory och sen när han stack och tränade så satt jag och kollade på criminal minds.
Det är nog den bästa serien kring kriminal saker.. okej jag har ju inte sett så många olika serier men dom flesta handlar bara och få fram mördaren av oliga bevis och saker dom hittar.
Visst i criminal minds så ska dom oxå få tag i mördaren men här analyserar dom personen vilekt jag tycker är intressant.
På bara endel saker personen gjort..så kan dom få fram hur han är som person och så vidare.
Blir kanske och se fler avsnitt ikväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar