me and babe and our kids

me and babe and our kids

onsdag 30 november 2011

nanana....

Åt en kyckling rulle för en stund sen..väldigt gott var det och precis lagom stor så man inte blev för mätt eller skulle bli illamående...vilket jag var innan ;(
Kom sent till skolan då jag mådde riktigt illa men kroppen hade inget att få upp så blev o vila tills de känndes iaf lite bättre.
Igår när jag var hem till min lägenhet så kräktes jag pga att det fortfarande luktar där och har inte tagit mig den tiden ännu att städa och vädra pga min känslighet mot lukten. Men måste ta mig den tiden nån dag och försöka fixa det. Gillar igenkligen inte att ha det stökigt och allra minst att de ska lukta illa.

Klarade igår äntligen en uppgift så idag blir det ny uppgift...svetsa stigandes..hmm känns som man kommer ha endel problem med det..Men de e ju därför jag går hära..för o lära mig :P

Hoppas att "......" hittar howard the duck filmen, vill så gärna se den igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar