me and babe and our kids

me and babe and our kids

måndag 7 november 2011

oooh myyy......

Idag vid lunch så fick jag en chock men var endå helt lugn...tills jag träffa min vän, då kom tårarna.
Tankarna for en hit o en dit, visste att de bara finns en sak jag kan göra som känns bäst men de gör mig ändå ledsen.
Tog tid innan jag ens kunde gå till lärarn och säga att jag skulle gå hem.. har tänkt på de hela dagen och vart okoncentrerad, kunde släppa tankarna för en stund men så kom nåt som påminde mig igen.
Tror att även fast jag gör nåt åt saken så kommer det alltid att finnas nånstans i mina tankar för resten av livet.. det är nog bara nu i början de kommer vara smått svårt och hantera det.






Ska på möte till arbetsförmedlingen då även min handläggare från soc ska vara med..Undrar vad mötet kommer att handla om, men ska i vilket fall som hellst berätta om hur en av lärarna agerar i skolan vilket jag har endel problem med och mår smått dåligt av det.






Måste seriöst försöka få tag i en extern hårdisk, får damp på när datan hänger sig och segar sig.
Såg att de fanns en för 400kr på 320GB men min vän har på 1t och betala bara 600 ( i skurup..vet dock inte hur länge sen de är...kollar man på el gig t ex så kostar de över 1000kr)
Ska nog ta och kolla där i skurup på pris och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar