me and babe and our kids

me and babe and our kids

tisdag 15 november 2011

deppad men glad..

Jag är för det mesta deppad vilket är fruktansvärt jobbigt eftersom jag gråter ofta och vet inte hur "..." tycker och känner om det. Men jag blir iaf tröstad av "..." och han vet varför jag är ledsen och så vidare.
Vi låg och myste rätt länge och somnade brevid varann, det gjorde mig glad, dels med mina känslor för "..." sen är det nog lite närhet jag har behövt känna från honom för att lugna mig lite och känna mig lite trygg.
Blev konstigt nog deppad senare på kvällen så grät lite innan jag somna. Vakna under natten pga en mardröm, gissar på att jag kommer få leva med dessa typ av mardömmar ett bra tag. Vaknat kanske 2ggr inatt och haft jätte svårt och somna om, var hungrig men visste inte om det fanns nåt att äta + jag var slut i kroppen, vilket även känndes av i morse.
Är deppad och tankarna är där dom inte borde vara..Hoppas det blir bättre och hoppas det kommer gå åt det hållet jag vill..men jag får nog bara ha tålamodet och vänta o se.
Jag saknar "..." jätte mycket och längtar tills jag får träffa han. Oroa mig dock ibland för att vi kanske umgås för mycket eller så :/


Jag älskar dig "......"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar