me and babe and our kids

me and babe and our kids

onsdag 16 november 2011

torsdag morgon...

mööö....vill sova, men nej bara o stiga upp :P
suttit nu till och från ett par dagar och målat mina tavlor..haft riktiga smärtor i nacken troligen pga de :/ ..
igår börja jag måla bakrunden på ena tavlan men sen fick de bli paus när magen gnällde..sen måla färdigt och sedan städa lite och handla lite mat.
Kolla igår på heffuklumpen :D ( ja jag gillar disney filmer ;P) ..blev nästan tårögd när lumpis var ledsen.. o.O ..blir lite förvånad eftersom jag har nästan aldrig gråtit till nån film (enda filmen e gröna milen)..
Men bra är den och busig hihi :) ..skulle sedan se dumma mej men bytes till en annan som jag precis glömde namnet på xD..såg inte mycke av den förän jag somna :P

Idag blir det nog att hämta mitt paket från bussgods..fundera dock på om det kommer bli problem då det tydligen skulle stå Anna-Lena på adress lappen O.o men efternamn och adress stämde. Vet inte om det är min farsa elr farfar som skrivt namn och adress eller dom på bussgods... vet att pappa och farfar inte skulle skriva så fel..men åh andra sidan så får jag hoppas på att gubben på bussgods läste fel..

Well bäst man sätter igång emd svetsandet :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar