me and babe and our kids

me and babe and our kids

tisdag 8 november 2011

Musik

Musik är nog ta mig fan det bästa som finns..de passar i alla tillfällen och humör och det finns för alla smaker :) ..
Jag är en allätare..viss vissa genrer jag inte gillar men de mesta lyssnar jag på..
För det mesta lyssnar jag på metal och liknande genre..
men jag har mina stunder då jag vill lyssna på t ex old school ( för mig låtar från 90 talet osv)
och ibland på lite nyare typ pop och ja vad artisterna nu sjunger för musik :P


Sen jag flytta ned till ystad så är det en som har fått mig och lyssna och upptäcka en massa nya band vilket jag tycker är roligt för jag vill ju höra ny musik.


När jag bodde i kiruna så besäkta jag kiruna festivalen under sommaren och kolla på endel artister t ex Jerry williams, sonic syndicate, hardcore supestar, in flames, markoolio, nanne, the rasmus, lordi osv.. Det var ju så klart roligt och kolla även om man ibland stod långt bak.. Men nåt jag vilja uppleva är och vara på en spelning..på tex globen elr andra ställen  och nu ska jag få den chansen :D
Fick i present biljett till wednesday 13 ..överlycklig blev man och börja bli små taggad :) så kommer nog lyssna endel på hans musik..Har inte lyssna på han så länge eller så jätte mycket men gillar hansmusik.. En favorit med han är bad things.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar