me and babe and our kids

me and babe and our kids

söndag 6 november 2011

not my day..?

Blä inte min dag idag alltså och det är inte för att det är måndag..
Vakna till vid 3 tiden i natt gick upp en kort sväng och lade mig sedan igen och då var hjärnan igång å arbeta. Typiskt nu kan jag inte sova..de tog en bra stund innan man kunde somna om..
När sedan larmet väll ringde så ville man bara kasta mobilen i väggen och fortsätta sova MEN jag klev upp..drack juice och släpa mig i duschen.. Känner mig verkligen inte på vidare humör när man e trött och har mensvärk men ingen mens :S ...
Kommer till skolan lite sen men jag kom fram iaf..sätter mig o ska börja göra teori..en av lärarna låter små gnällig när han pratar med en av eleverna.. tänker för mig själv börja gnälla eller kritisera mig idag och jag går hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar