me and babe and our kids

me and babe and our kids

måndag 14 november 2011

varför?

Varför ska det alltid hända för mycke jobbiga saker för mig? Jag orkar knappt hantera det och vet inte hur jag ska hantera det heller :/
har ett prblem sedan en vecka tillbaka som bekymmrar mig varje dag och som gör mig deppad.
Sedan igår när man ska kolla sin fb så ser man att "..." inte hade loggat ut från sin, Jag är dels osäker på mig själv men har oxå svårt att lita på ".." så jag kollade i medelande inkorgen, såg att "..." skrivit till en person jag har ett stort agg mot och som vi var överens om att han skulle bryta kontakten osv.."..." hade skrivit "säker på att du vill bli vän med mig:/" ...vänförfrågan var inte accepterad vilket var lite positivt men bara att skriva och fråga en sån sak var ganska så tydligt för mig att "..." kommer nog godkänna vänförfrågan eller kanske skriva brev med den andra bakom min rygg.. vilket kommer såra mig jävligt mycke är redan smått sårad och vet inte riktigt hur jag ska reagera eller betee mig.
Vad är det personen har som inte jag har? varför vilja såra mig mera? jag gör allt för att det ska funka bra mellan oss och offrar så mycke jag kan och gör allt jag kan för "..."  men är det fel? vad är det som är så fel? Eller kan inte "..." släppa den andra? ..jag har bara fått negativa saker om den personen förutom endel personligt men den personen beteer sig omoget osv. Men på nåt sett verkar det som om det är nåt spec med "..." med tanke på att ".." tar kontakt elr tvärtom och sårar mig och kan inte vara hård elr elak mot "..." men kan det mot mig. Jag sa idag innan jag gick till skolan att jag vill att personen ska blockas..men tror inte det har hänt och jag kommer nog försöka prata om det + mitt första problem,, mitt val javisst men "..." förtjänar att säga sin åsikt.
Vet att jag har tänkt bryta kontakten om jag blir sårad engång till men just nu kommer det kännas svår tmed tanke på att snart e de 2år sen vi träffades första gången och jag vet inte om vi ska göra något spec, sen den 5dec ska vi till malmö och kolla på wednesday 13..sen e de ju jul och allt det...vilket gör mig ännu mer deppad + jag vill ju inte att det ska gå skepp rätt åt helvete jag vill ju att allt ska bli bättre. Men jag är glad för att "..." annars är så snäll och helt underbar och vi bråkar knappt, för mig är det en början och nåt positivt.

Fick papper från försäkringskassan att från den 9okt -11 så har jag fått ersättning i 378dagar och efter det kommer jag få i 72dagar till..sen kommer min ersättning ta slut och har då fått ersättning i 450dagar..osv..minns inte exakt vad som stod..jaha okej så ni bara ta bort det för mig ..gick till af och prata med nån snubbe som stod där (vet att jag skulle prata med min handläggare men tänkte han kan nog hjälpa mig iaf.) han säger att jag ska ringa till fk så jag går hem och gör det. Jag kommer inte få mer pengar efter 72 dagar ..hmm jaha okej..Men tänker inte på att fråga varför osv..fan jag klanta mig ajja. Ringde till min handläggare på soc o lämna ett medelande i telefon svarare så få se om hon kontaktar mig.

Känner mig helt gråtfärdig men ska försöka hålla humör uppe och sen hoppas på min nacke blir bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar