me and babe and our kids

me and babe and our kids

torsdag 17 november 2011

:(

Vill bara lägga mig ner och gråta till sömns och aldrig mer vakna.. Jag orkar inge mer.. Jag vill så mycket men känns som allt bara går emot mig.
Jag bröt ihop igår och grät och grät o grät.. Jag blev tröstad av en sån underbar person vilket jag uppskattade jätte mycket.
Personen vet varför jag var ledsen mina tankar och min rädsla..
Lyckades efter lång stund lugna ner mig och så småning om bli den busiga nuffi..somnade nog rätt tidigt men man blir ju rätt trött av att gråta även om det kan ta tid innan man somna.
Imorse vakna jag redan vid 5 tiden..gick inge vidare alls å somna om..när det väll var dags att kliva upp så börja jag tänka endel om gårdagen och kännde mig genast ledsen men fick bita ihop för att inte gråta.
Jag är gråtfärdig och har inte ork till att göra nåt. Känns lite som att man vänta på att nåt ska hända så tårarna kommer.
Men ska handla efter skolan och hämta paketet som inte blev av igår..sen får jag se hur jag känner mig när jag kommer till den underbaraste <3 ..kanske vila ett tag elr hjälpa han och städa.
saknar han extremt mycket just nu :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar