me and babe and our kids

me and babe and our kids

lördag 19 november 2011

Lördag...

Idag har kroppen vart betydligt lugnare....nästan så att man bli orolig faktiskt ^^'
Men det är skönt att inte vara hungrig stup i kvarten och till och från vara spy färdig som jag var på ica igår och på vägen hem..blev lite orolig ifall det skulle komma upp men det gjorde det inte..när jag kom hem till "...." så sa han att jag skulle gå på toa och spy..men det ville jag ju förstås inte då jag avskyr det..men förstod vad han menade.. La mig i sängen och vilade en stund sen testade jag äta lite yoghurt o flingor och det hjälpte konstigt nog. Blev senare lite blåbärs paj m vaniljsås men jag tog en rätt liten bit..vilket var tur för sen var det stop och lite som att kroppen ville få upp det.
Senare på kvällen så bidde det tacos...mums! ..e faktiskt fortfarande sugen på sallad m potatissallad + en köttbit..hmpf får nog fixa de imon elr nåt.

Sitter nu hemma och tar det lugnt medans "..." har några vänner på besök som ska sitta och dricka (han skulle dricka nån öl bara) ..var orolig till och från men nu är jag helt lugn.. Var lite jobbigt först att det ska komma dit folk (vet ej hur många men ca 4st vad "...."visste iaf) men jag får sitta hemma..men tänkte sen att de kan ju iof vara lite skönt för honom att snacka med andra ett tag.
Jag känner inte dom personerna men har festat med dom 2ggr typ..dom verkar ju helt okej så :) ..
Här hemma så har man packat upp julpynten man fick hämtat igår..hade lite otur att endel saker gick sönder..Farsan tänkte aldrig på att skydda alla saker.men lätt hänt. Berättade för han vilka osm gått sönder och sen att det fattades några pynt så hoppas han hittar dom och så man kan få dom ner så småningom :) ...

Satt och skrev ner alla låter jag hade på min youtubelista ..varför vet jag inte men ångrade mig efter ett tag haha men jag gjorde klart...har raderat den så de blir ny musik men ev nån från gamla listan kommer tillbaka.
Kan inte direkt kolla min fb då sidan ser helt konstig ut..ibland blir man så irriterad så man bara vill ta bort den..menmen får försöka underhålla mig med annat..
Har en liten buse hära som busar runt lite och myser ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar